ח"כ דוד ביטן מארגן כנס תמיכה ענק ברה"מ נתניהו

איתי גדסי 2 Comment on ח"כ דוד ביטן מארגן כנס תמיכה ענק ברה"מ נתניהו

יו"ר הקואליציה דוד ביטן מארגן כנס תמיכה בראש הממשלה נתניהו, בגני התערוכה בתל אביב • על פי המסתמן ראש הממשלה ישתתף באירוע • כל זאת כשברקע הסכם עד המדינה שנחתם עם ראש לשכתו ארי הרו

נתניהו וביטן צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בליכוד מארגנים כנס תמיכה ענק בראש הממשלה נתניהו, זאת על רקע החקירות נגדו, וחתימת הסכם עד מדינה עם מי שהיה ראש הסגל של ראה"מ ארי הרו.

המארגן הוא יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן, שכזכור ארגן השבוע גם הפגנת מחאה מול המפגינים סמוך לביתו של היועץ המשפטי לממשלה בפתח תקווה.

כנס התמיכה בהובלת יו״ר הקואליציה, יתקיים ביום רביעי הקרוב, באולמי ״אושן״ בגני התערוכה ת״א.

יו"ר ועדת החוץ והביטחון ח"כ אבי דיכטר הודיע שישתתף בכינוס: "אני מתכוון להגיע ביום רביעי ולתמוך בראש הממשלה המכהן של מדינת ישראל, בנימין נתניהו. אני, כמו רבים אחרים, דוחה בשאט נפש את אלה שמנסים להרשיעו עוד בטרם נחקר, ולגזור את דינו בטרם עשה זאת בית משפט. כרזות בנוסח 'אשם עד שתוכח חפותו' הן הוכחה נוספת שהקמפיין המתנהל הוא לא רק נגד נתניהו, אלא נגד הליכוד כולו.

"אני סומך על מערכות אכיפת החוק מהמשטרה דרך הפרקליטות ועד היועץ המשפטי לממשלה, שיעשו את מלאכתן המקצועית והממלכתית ודוחה מכל וכל את הלחצים המופעלים עליהם לעשות כרצון המפגינים – שהוא רחוק מאוד מלייצג את רצון העם. אני מכיר את ראשי המערכות הללו. למעט החוק והאמת המקצועית, שום לחץ לא יסיטם מדרכם"

בליכוד מסבירים כי הכנס נועד "כדי להזכיר לכולם שכותרות בעיתון לא מכריעות מי יעמוד בשלטון אלא רק הציבור. בקלפי".

"שלא יהיה ספק, לא את ראש הממשלה הם מנסים להפיל, אלא את כל מה שקשור למפלגת הליכוד. הרבה מהם שוכחים שכל אדם הוא חף מפשע עד שהוכחה אשמתו. ככה זה בדמוקרטיה".

"אנחנו נהיה שם כדי להזכיר להם מהי דמוקרטיה, אתם תשתפו כדי שנגיע לכמה שיותר אנשים".

 



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    יישר כוח לדוד ביטן!!!!!

  2. 1

    אני מאוד מאוכזב שהליכוד תומך מחוק מיסוי דירה שלישית. אם החוק יוכל מעכשיו אז אני מסכים אבל בשום אופן אסור להכילו רטרואקטיבית.
    זאת פגיעה באנשים שחסכו כל חייהם ופוחדים לשמור את הכסף בבורסה. זה כסף עבור פנסיה ועבור דירות לילדים שלנו כאשר הם יגדלו ויתחתנו.
    כל השנים חסכנו מעצמנו והשקענו את כל החסכונות ועשינו הלוואות ומשכנתה . ובסוף רוצים לקנוס אותנו בנוסף למס הרכישה שכבר שילמנו ובנוסף ל 10 אחוזים שאנו משלמים כל שנה.